Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Όχι άλλα μέντιουμ για τα χάλια μας!!!

Έχω βαρεθεί πια να βλέπω video και να διαβάζω άρθρα για τους φοβερά ενορατικούς προφήτες της σημερινής ελεεινής κατάστασης. Βαρέθηκα να βλέπω τον Καρατζαφέρη να μιλάει τόσα χρόνια πριν για τα σημερινά χάλια και την Άννα Ψαρούδα Μπενάκη να λέει χρόνια πριν για την απώλεια της Εθνικής μας κυριαρχίας στον Κάρολο Παπούλια, καθώς και άλλους πολλούς που τώρα δε μου ‘ρχονται...


Είναι προφανές ότι οι άνθρωποι αυτοί είχαν συναλλαγές, σχέσεις ή φιλίες με τις ολιγάριθμες οικογένειες που γνώριζαν τι θα συμβεί. ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ. Παρακαλώ μη μου ξαναστείλει κανείς τίποτα για τις προβλέψεις τέτοιων «ουτιδανών».

Γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν υπάρχουν μέντιουμ για τα χάλια μας. Δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιος μέντιουμ για να δει πως η κρίση αξιών, θεσμών και ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ που βιώνουμε δείχνει ένα δύσβατο αύριο. Ας προσπαθήσουμε να ανατρέψουμε τις προβλέψεις ξεπερνώντας τον εαυτό μας και σεβόμενοι τη διαφορετικότητα ο ένας του άλλου.









Δεν υπάρχουν σχόλια: